środa, 11 kwietnia 2012

Sałatka bez majonezu


Bardzo brakuje mi sałatek. Z chęcią zjadłabym grecką, albo tradycyjną jarzynową. Byłoby prościej, gdybym mogła jeść ogórka, ale cóż, trzeba się cieszyć z tego, że dieta przynosi efekty :) 
W święta, na rodzinnym stole było kilka rodzajów sałatek. Ja wymyśliłam sobie własną i o ile, zwykle nie lubię połączeń ze słodkim, tak ta mi smakowała. Zapraszam do spróbowania!

Składniki:
1 woreczek ryżu
1 puszka kukurydzy
2 duże banany
ok. 25 dkg chudej wędliny
3,4 połówki brzoskwiń w syropie

Ryż ugotować w osolonej wodzie i ostudzić. W tym czasie pokroić w kosteczkę banany, wędlinę i brzoskwinie. Dodać ryż, odsączoną kukurydzę i wymieszać.
Smacznego!

2 komentarze:

  1. ciekawa ta sałatka :)
    a dlaczego nie możesz ogórka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego, że moją Małą uczula wszystko, co ma drobne pestki :/ I niestety nie tylko truskawki czy maliny, ale też porzeczki, wiśnie, arbuz, pomidor, ogórek, itp. Ale najbardziej właśnie ubolewam nad ogórkiem, bo tym o to sposobem nie możemy jeść żadnego warzywa, które można położyć na kanapkę z wędliną.

    OdpowiedzUsuń